onsdag 27 januari 2021

systern och de vita fläckarna på röntgen

Syrran har varit på MR. Det är bara en liten liten bit kvar av den ursprungliga tumören. Dock har det tillkommit vita fläckar som läkarna inte har en susning om vad det är. Är det rester från strålbehandlingen? Är det på grund av hennes nya sjukdom som hon fick av all strålning/mediciner? Eller är det tumörspridning?

Ingen som vet. Nästa gång ska de göra någon annan sorts röntgen för att utröna om det är nya tumörer. Läkaren har skrivit en fallrapport om min syster och hennes behandling som hon får eftersom hon har levt flera år längre än vad någon ens kunnat gissa eller drömma om. 

Så nu sitter jag här och håller mina tummar för att det där vita fläckarna är något sorts brus och inte nya tumörer. Sist jag träffade henne i augusti förra året, satt vi på hennes innergård och jag var gravid. Jag berättade aldrig något för henne eller pappa för det var så tidigt, vilket visade sig vara bra med facit i handen. För min syster är trots alla läkarbesök, behandlingar, eviga utbyten av elektroder på huvudet och oändligt antal piller i dosetter, den mest sprudlande människa jag känner och hon hade blivit så glad för att bli moster att hon hade spruckit.  

Min syster, min svåraste samvetsgrej med hela pandemin med handen på hjärtat. Hon man aldrig har träffat vid minsta tecken på förkylning sedan 2017. Att ens tänka tanken, nej jag kan inte tänka tanken. Det vita måste vara något annat. För just nu vill jag bara hoppa på tunnelbanan och åka till andra sidan stan och bara krama om henne och säga att du fixar det här, vi fixar det här och vi finns här alla för dig på vägen som alltid. Bara ha en vanlig kväll med mat som pappa lagat och bara snacka massa nonsens och att vi båda skrattar och tittar på varandra när pappa går igång med sina historier. En sådan kväll som jag vet att du älskar, en kväll när alla är där och hänger i din soffa.


1 kommentar:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, slöt han med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformell som skulle kunna hjälpa mig att ge en trollformel för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformler, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade spell caster, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej före tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig före tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande den andra dagen var det runt 16:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett förhållandeproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla trollformeln som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan skicka honom e-post om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat ärende.
    1) Love Spells
    2) lösning och botemedel mot all sjukdom
    3) Växtbaserade botemedel mot någon sjukdom / sjukdom
    4) Äktenskapstavlar
    5) Graviditetsförtrollning
    6) Breakup Spells
    7) Döden
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta den här stora mannen om du har några problem för en varaktig lösning
    via {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera

Hej, hur är läget?

  Var börjar man någonstans när det har gått nästan nio månader och man har varit med om det största i livet? Jag har blivit mamma till en u...