torsdag 3 december 2020

lite mer livsgnista idag

Vaknade på en bättre sida idag. Ville inte dö längre. Jag vill fortfarande ha rätt till mitt eget liv och få bestämma vad jag vill göra. Om man inte kan leva i tvåsamhetsnormen så måste man få trumfa de saker som finns med just den normen. 

För att pigga upp mig lite gick jag runt bland villorna som finns här i närheten och tänkte att alla husägare verkar ha kukmätartävling med varandra och hittade på historier i mitt huvud vad som försiggick innan för väggarna på husen. 

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att det vände!

    Men jag fattar att det är sjukt tufft! Jag hade fan inte pallat :s

    SvaraRadera
  2. Alltså man blir lite knäpp av inte träffa folk eller inte ens vara utomhus. Ingen pallar nog men måste man så får man väl försöka...

    SvaraRadera

Hej, hur är läget?

  Var börjar man någonstans när det har gått nästan nio månader och man har varit med om det största i livet? Jag har blivit mamma till en u...