onsdag 10 mars 2021

det kommer nya dagar


Ett år. 

Idag är ingen bra dag. Mer tårar än något annat. Ord som inte faller in väl i chattar eller genom telefonen. Sedan sitter jag där med ord i mitt knä som jag inte vet var jag ska göra med. Hudlös och orden känns som brännande nålar. Jag kan inte vända mig om och säga till någon vilken dag det här var, ska vi ta en promenad och äta middag sen? När jag vänder mig om har 58 kvadrat som är tomma. Det går inte att gömma de där orden i ett annat rum. Så de får vara kvar i knät. Jag försöker tänka snälla tankar om att orden inte var menade så som de kom ut. Ibland går det bra, ibland går det inte alls. Vissa dagar slukar väggarna orden och jag kan släppa det, idag leker de pingpong i mitt huvud istället. 

Tur att det kommer ny dag imorgon. 


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. ❤️❤️❤️ kraaaam!

      Radera
    2. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, slöt han med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformell som skulle kunna hjälpa mig att ge en trollformel för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformler, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade spell caster, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej före tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig före tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande den andra dagen var det runt 16:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett förhållandeproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla trollformeln som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan skicka honom e-post om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat ärende.
      1) Love Spells
      2) lösning och botemedel mot all sjukdom
      3) Växtbaserade botemedel mot någon sjukdom / sjukdom
      4) Äktenskapstavlar
      5) Graviditetsförtrollning
      6) Breakup Spells
      7) Döden
      8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
      9) vill tillfredsställa din älskare
      10) Lotteri
      Kontakta den här stora mannen om du har några problem för en varaktig lösning
      via {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Radera
  2. Lite över ett år trodde jag att mitt äktenskap var över efter en enorm kamp med min fru, hon tittade på mig i ögonen och sa att det var över mellan oss, jag var deprimerad i mer än en månad jag kunde inte göra någonting, jag kunde inte gå till mitt arbete heller. min fru flyttade och hängde med en annan man i en närliggande stad, jag bad om ursäkt och pratade förnuftigt in i henne men hon lyssnade inte på mig längre. Jag älskar henne så mycket och vi hade två vackra barn tillsammans, jag vill ha henne tillbaka men jag visste inte hur möjligt det kommer att bli. Jag fortsätter att söka överallt och letar efter äktenskapsråd och rådgivning för att vinna tillbaka hennes kärlek. Jag har spenderat så mycket pengar på spell-casters att de alla misslyckades med mig tills nyligen, en vän till mig som heter Maria från USA, introducerade mig till en riktig magisk kärleksformulär Oduduwa från afrikansk nation. Jag har också läst bra kommentarer på bloggar om Oduduwas stormakter för att återställa kärlek och förtroende för äktenskap, få tillbaka förlorad kärlek och sluta skiljas. Jag skickar ett e-postmeddelande till Oduduwa för hjälp med att få tillbaka min fru hem. Mitt tack kommer till Oduduwa Love förtrollare och han är en andlig läkare för att han gav mig de verktyg och hjälp jag behövde för att rädda mitt äktenskap. Två dagar senare efter stavningslunch ringde min fru mig på telefon för att be om ursäkt, hon kom tillbaka precis som Oduduwa sa det. Idag själv och hustru, vi är glada i kärlek mer än någonsin tidigare, vi är tillbaka tillsammans som lycklig familj.
    Vilken underbar upplevelse att dela kärleken med min själsfrände. Oduduwa är den som möjliggjorde detta med sin magiska kärleksförtrollning som kan utföra följande magiska trollformlerläkning och återställning; ...
    https://www.youtube.com/channel/UCgdyInfUQi_9sj_VXQ2am8w?view_as=subscriber
    * Love Spells Win-Back Ex-älskare
    - Tända ljus Kärlekstavning för att få tillbaka ex-make / retur-ex-fru
    - Honey Spell för att sluta fuska och sluta ligga i ett förhållande
    - Fredskärlek för att få tillbaka förtroende för ditt förhållande
    - Stava krafter om du vill föda ditt eget barn
    - Vit trollformel för att stoppa skilsmässa / separationsförtrollning.
    - röda ljusstavar stavar för att betala tillbaka pengar som någon äger dig
    - Goog-luck stava charm.
    - stava för att snabbt få jobb på jobbet.
    - Examination framgång Stava.
    - Traditionella örter och rötter för att bota cancersjukdomar och bota HIV / AIDS
    Dr.oduduwa personlig en på en kommunikationskanal via; (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    SvaraRadera

Hej, hur är läget?

  Var börjar man någonstans när det har gått nästan nio månader och man har varit med om det största i livet? Jag har blivit mamma till en u...